Sunday, May 23, 2010

GATHERING INFORMATION ABOUT HERBS




I like learning about medicinal herbs. If I find magazines on herbs, I would buy them and start reading the moment I reach home. However, I take longer to read those magazines that are in Chinese as I am not that proficient. I don't have much trouble with the Malay language mags and I breeze through those in English.
I find the information very fascinating and would use them when writing post for this blog.

VERSI BAHASA MELAYU
Saya minat belajar tentang herba untuk perubatan. Kalau terjumpa majalah tentang herba, saya akan beli dan membaca bila sampai sahaja di rumah. Tetapi, saya mengambil masa yang lebih lama membaca majalah Bahasa Cina kerana saya lambat membaca bahasa ibunda. Saya tidak ada masalah membaca majalah Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris.
Maklumat dalam majalah-majalah ini sangat menarik dan saya boleh menggunakan untuk menulis untuk blog ini.

No comments: